منوی سایت

سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸
آزمون عملی کنکور کارشناسی ارشد

برای اطلاع از نتیجه آزمون لازم است داوطلبان با شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری خود به سایت سلزمان سنجش مراجعه کنند.

به گزارش فراگیرنت ، داوطلبانی که بر اساس مفاد کارنامه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، میتوانند بر اساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲)، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در روزهای ۱۹ تا ۲۳ تیرماه ۹۸ اقدام کنند.

لازم به ذکر است آزمون عملی و تشریحی در کدرشته های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲ و ۱۳۶۴ با توجه به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در تاریخ ۲۴ فروردین ۹۸ ، فقط برای داوطلبانی است که در کارنامه نتایج اولیه در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) مجاز به انتخاب رشته شده باشند و رشته محل‌های دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) را برای فرم انتخاب رشته خود انتخاب کنند.

برای پذیرش در رشته محل‌های دوره‌های غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، پیام نور، مجازی و دانشگاه آزاد اسلامی نمره کل نهایی بدون احتساب آزمون‌های عملی و تشریحی حسب مورد در هریک از کد ضریب‌ها محاسبه می شود.

متقاضیان دارای پروژه و یا آزمون عملی گروه هنر که مجاز به انتخاب در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) هستند، در زمان انتخاب رشته باید برای انتخاب هر پروژه و یا آزمون عملی  مبلغ ۵۰۰ هزار ریال (۵۰ هزار تومان) بابت هزینه برگزاری آزمون عملی از طریق کارت‌های عضو شتاب پرداخت سپس نسبت به انتخاب رشته عمل کنند.

داوطلب مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) که نسبت به اعلام علاقمندی و پرداخت هزینه اقدام کرده است ولی در تاریخ برگزاری پروژه یا آزمون عملی در جلسه آزمون حضور نداشته باشد ، نمره پروژه و یا آزمون عملی برای او نمره «۰» صفر قرار میگیرد و نمره کل نهایی با اعمال نمره صفر «۰» محاسبه میشود.