منوی سایت

یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹
آغاز مجدد ثبت نام دوره فراگیر پیام نور مقطع کارشناسی ارشد سال 1399


آغاز مجدد ثبت نام دوره فراگیر پیام نور مقطع کارشناسی ارشد سال 1399

دکتر علی کریمی فیروزجایی در گفتگو باایسنا افزود: تداوم دوره فراگیر در جلسه قبلی لغو شده بود که با پیگیری های فراوان دوباره دایر گردید.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآورشد: این مسئله در جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی کشور، با حضور مسئولان ذیربط تصویب و با بازگشت این دوره به دانشگاه پیام نور موافقت شد.

عضو ناظر شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی کشور بااشاره به پیگیری های مجلس در خصوص راه اندازی مجدد این دوره یادآور شد: بزودی فراخوان دانشجو برای ازسرگیری آموزشهای تخصصی در مقطع ارشد دانشگاه پیام نور اعلام خواهدشد.

کریمی فیروزجایی افزود: امسال دانشجویان پذیرفته شده برای ترم دوم فراگیر ارشد در دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل خواهند داد.

کریمی فیروزجایی اضافه کرد: دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه پیام نور از مزایای برگزاری کلاس و آزمون آنلاین در محل سکونت خود نیز برخوردار شدند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اجرای عدالت آموزشی در کشور گفت: دانشگاه پیام نور از ظرفیت های عظیمی در راه گسترش آموزش و مهارتهای علمی در کشور برخوردار است که باید آن را بصورت عملی کاربردی کرد.

 

لینک خبرگزاری


تنها پورتال اینترنتی آموزش عالی دوره‌های فراگیر پیام نور

به تازگی عده‌ای سودجو با تبلیغات در فضای مجازی و دریافت هزینه های گزاف با شعارهای تبلیغاتی از آرم و لوگوی دانشگاه پیام نور سواستفاده کرده و خود را مجری برگزاری این دوره معرفی می کنند. این مراکز که معمولا توسط خطوط موبایل با مردم صحبت می کنند، از عدم آگاهی دانشپذیران سواستفاده کرده و هزینه های گزاف میلیونی از متقاضیان اخاذی می کنند.

لذا به کلیه متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور توصیه می ‌گردد که فریب این شعارها و تبلیغات را نخورند و برای استفاده از خدمات آموزشی دوره‌های فراگیر پیام‌نور صرفاً از طریق پایگاه اینترنتی www.faragir.net اقدام نمایند.

همچنین متقاضیان می ‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته های تحصیلی و ثبت نام همه روزه در ساعات اداری (9صبح تا 16عصر) با شماره روابط عمومی 02128426757 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به ساختمان پژوهش واقع در تهران، میدان ولیعصر (عج)، کوچه مینو مراجعه نمایند.

کلیه متقاضیان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور می‌توانند جهت ثبت‌نام و نام‌نویسی این‌ دوره‌ها از طریق لینک ثبت‌نام اقدام کنند.

 

لینک خبرگزاری