منوی سایت

پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
برگزاری امتحان برای بیماران مبتلا به کرونا

به گزارش سایت فراگیرنت، سازمان سنجش و آموزش کشور به منظور ارائه خدمات به داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ که مبتلا به بیماری کرونا شده اند (شامل تمامی بیمارانی که چه دربیمارستان بستری هستند و چه در خانه قرنطینه شده اند) با همکاری وزارت بهداشت، تدابیر ویژه ای اتخاذ نموده است.

بدین ترتیب که داوطلبانی که علائم بیماری آن ها از تاریخ ۲۸ تیر ماه ۹۹ به صورت قطعی تایید شده، لازم است از روز جمعه سوم مرداد ماه لغات شنبه چهارم مرداد ماه ۹۹ به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون دکتری) مراجعه نموده و فرم خوداظهاری را تکمیل نمایند و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند.
بر این اساس داوطلبانی که این فرم را تکمیل کرده باشند طبق  دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه داوطلبان آزمون

همه داوطلبان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه ۷ مرداد ماه ۹۹ به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون به حوزه امتحانی تحویل کنند.