منوی سایت

سه شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
دانشگاه ها موظف به ایجاد محل آزمون برای بیماران کرونایی می باشند

به گزارش سایت فراگیرنت، سعید هاشمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهارداشت که هلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) سال ۱۳۹۹ به همراه فرم خوداظهاری داوطلبان جهت حضور در آزمون از روز شنبه ۴ مرداد ماه آغاز شده و ساعت ۱۲ امروز هفتم مرداد ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: بر این اساس، داوطلبان این آزمون همزمان با دریافت کارت ورود به جلسه، ملزم به تکمیل فرم خوداظهاری جهت حضور در آزمون هستند.
هاشمی  ادامه داد: در آزمون‌ها افرادی که قبلا در فرم خود اظهاری، بیماری کرونای خود را اعلام کرده‌اند، در محل جداگانه‌ای آزمون خواهند داد. همچنین اسامی داوطلبان مبتلا قبل از آزمون به دانشگاه‌های مربوطه از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و دانشگاه‌ها موظف هستند پس از برقراری تماس با داوطلب مورد نظر محل آزمون وی را یک روز قبل از آزمون به داوطلب اعلام کنند و هماهنگی‌های لازم جهت شرکت داوطلب در آزمون و ایجاد محیط ایمن برای سایر داوطلبان انجام شود.  
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد که  پیش از این قرار بود آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی در روز‌های ۲۷ تا ۳۰ تیرماه برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد. براساس آخرین تصمیمات اعمال شده، آزمون دکتری سال ۹۹ وزارت بهداشت ۱۰ تا ۱۲ مردادماه در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.