منوی سایت

چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹
در دانشگاه شهیدبهشتی، 3300 آزمون مجازی برگزار گردید

به گزارش سایت فراگیرنت، به نقل از دانشگاه شهیدبهشتی، رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه شهیدبهشتی، اسلام ناظمی بیان کرد: آزمون‌های نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ این دانشگاه از روز شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ آغاز و روز شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ خاتمه یافت. دانشجویان و اساتید جهت برگزاری آزمون از سامانه‌های مختلف اعم از Adobe Connect، LMS، درس افزار و ... استفاده نمودند.

وی افزود: در طول مدت آزمون‌های پایان ترم، قریب به ۹ هزار دانشجو و ۷۴۳ استاد از سامانه Lms و Adobe Connect که زیر نظر مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاه است، استفاده کردند. در این زمان حدود ۳۳۰۰ آزمون در این دو سامانه برگزار شد.

ناظمی در خصوص پشتیبانی فنی برگزاری آزمون‌های مجازی یادآور شد: در مجموع بالغ بر ۱۰۰ نفر از همکاران دانشگاه شامل همکاران فنی مرکز آموزش الکترونیکی و همکاران معرفی شده از سوی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها که آموزش‌های لازم را در مرکز الکترونیکی فرا گرفته بودند وظیفه پشتیبانی کلیه آزمون‌ها را به عهده داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر ۵۰ هزار جلسه معادل ۷۰ هزار ساعت محتوای ضبط شده کلاس‌های درس بر روی سرور‌های مرکز آموزش الکترونیکی ضبط، ذخیره و نگهداری شده که تا ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ در اختیار دانشجویان و اساتید محترم خواهد بود.